To Found.ation με την πολύτιμη υποστήριξη της Microsoft, διοργανώνει  το δεύτερο πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο workshop για όσους διαθέτουν προϊόν/υπηρεσία ή/και φυσικό κατάστημα και επιθυμούν να αποκτήσουν τη γνώση και τις δεξιότητες, ώστε να δημιουργήσουν το δικό τους επιτυχημένο e-shop.

Το σεμινάριο συνολικής διάρκειας 8 ωρών, θα πραγματοποιηθεί στο The Hub Events (Αλκμήνης 5, Πετράλωνα), την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015 και  οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να το παρακολουθήσουν δωρεάν.

Platinum Sponsor: Microsoft Hellas

Golden Sponsors: Skroutz, netmechanics

In Kind Sponsor: e-FOOD.gr, Nissos beerΣμυρναίικος καφές,
Κορπή, moosendZoottle

 

Video από τις παρουσιάσεις στο YouTube κανάλι μας.

 

Πρόγραμμα Ημερίδας:

10:00 – 10:20 Εγγραφές – καφές

 

10:20 – 10:30 Σύντομο καλωσόρισμα
Μυλαίδη Στούμπου, Διευθύντρια Τεχνολογίας της Microsoft Hellas

10:30 – 11:00 «Στρατηγική μέσω Ανάλυσης Δεδομένων» – Παραδείγματα ανάλυσης δεδομένων που μπορούν να βοηθήσουν στην επιλογή στρατηγικής για e-commerce εταιρείες.
Ιάσωνας Σπανομανώλης, e-FOOD

11:00 – 11:30 «Ικανοποίηση online καταναλωτή και ο δρόμος προς το Customer Loyalty» – Η ικανοποίηση του online καταναλωτή είναι η συνταγή της επιτυχίας για κάθε e-shop. Πως όμως μπορούμε να καταλάβουμε τον καταναλωτή και να τον κάνουμε πιστό μας πελάτη.
Ευάγγελος Κοτσώνης, e-satisfaction

11:30 – 12:00 «Δημιουργία λογαριασμού στην πλατφόρμα Azure και τα πλεονεκτήματα να έχεις το e-shop σου στο cloud»
Δημήτρης Κουτσαναστάσης, Microsoft

12:00 – 12:30 «Κορυφαία e-commerce εμπειρία με Marketing Automation» – Η αξιοποίηση των enterprise δυνατοτήτων του Azure μέσα από μία e-commerce πλατφόρμα. Πως βοηθάει αυτό στο να βελτιώσετε τις πωλήσεις και το brand awareness με κορυφαία προσωποποιημένη προσέγγιση Marketing μέσω ενός τέτοιου εργαλείου.
Γιώργος Μαραβέλιας – Netmechanics, Θάνος Δημητρίου – Netmechanics

 

12:30 – 13:30 Διάλειμμα – ελαφρύ γεύμα

 

13:30 – 14:00 «Αξίζει η επένδυση στο blogging για ένα e-shop;» – Μέσω ενός πραγματικού case study θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα που απασχολεί πολλούς ιδιοκτήτες e-shop σχετικά με το blogging. Αν δηλ αξίζει να επενδύσουν χρόνο και χρήμα στην δημιουργία ενός blog και στην ενημέρωσή του με πραγματικά ενδιαφέρον περιεχόμενο, καθώς και την προώθησή του στα κοινωνικά δίκτυα.
Θανάσης Κουκουτσέλος, atnet

14:00 – 14:30 «Οδηγός επιβίωσης του e-shop μου σε ένα Comparison Shopping Engine» – Dos & Don’t’s: οι βέλτιστες πρακτικές και τα απαραίτητα εφόδια για έναν επιχειρηματία του E-commerce, προκειμένου να επιβιώσει στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του Online Comparison Shopping.
Χρήστος Χιώνης, Account Manager, Skroutz

14:30 – 15:00 «Το eshop για τις μοντέρνες επιχειρήσεις» – Φτιάξτε το δικό σας eshop με διαθεσιμότητα 99,95% μέσω του Azure! Με το Azure – το Cloud για τις μοντέρνες επιχειρήσεις – κερδίζετε χρόνο και χρήματα με δυνατότητες Availability / Scalability / Security, και σας παρέχονται δυνατότητες για integration με on-premises εφαρμογές.
Πέπης Μάνος Creative Ideas, Παναγιώτης Κουρής Office Line

 

15:00 – 15:30 Διάλειμμα – καφές

 

15:30 – 16:00 «Απομυθοποιώντας το Design για Eshops σε 10 βήματα» – Πως μπορούμε να πετύχουμε ένα όμορφο και λειτουργικό design για το e-shop μας. Best practices, misconceptions και απλά πρακτικά βήματα που θα μας οδηγήσουν σε πωλήσεις.
Φίλιππος Πρωτογερίδης

16:00 – 16:30 «Η διαδρομή ενός πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον» – Η αποτύπωση της διαδικασίας που ακολουθεί κάθε πελάτης μέχρι την ολοκλήρωση μίας αγοράς από το πρώτο σημείο επαφής μέχρι το τελευταίο και πως μπορεί να βελτιωθεί η εμπειρία του.
Πάνος Λαδάς

16:30 – 17:00 «Σωστές πρακτικές email marketing» – Πως το email marketing συμβάλλει στην επίτευξη των KPI’s των eshops, σύγχρονα trends και βέλτιστες πρακτικές.
Πάνος Μελισσαρόπουλος, Moosend

 

Παρουσιαστής / Συντονιστής  : Παναγιώτης Χατζηδάκης

 

Communication Sponsors:

ΕΜΕΑ, Epixeiro, Deasy, startupper, allconnected, M Media