Στο Found.ation υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν και να ανοίξουν τα φτερά τους εκτός συνόρων, όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα, μέσω της συνεργασίας μας με το EIT Digital – το τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας που αφορά ψηφιακές υποδομές και υπηρεσίες. Μπορούμε, λοιπόν, να είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι, έπειτα από δική μας πρόταση, η Apifon, η ελληνική τεχνολογική εταιρεία που σχεδιάζει κι αναπτύσσει υπηρεσίες επιχειρηματικών μηνυμάτων, είναι η πρώτη από τη χώρα μας που εντάσσεται στο EIT Digital Accelerator.

Μέσα από την ένταξή της στο δίκτυο του EIT Digital, η Apifon αποκομίζει πολλαπλά οφέλη, καθώς ο ευρωπαϊκός οργανισμός διαθέτει υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας σε θέματα ανάπτυξης επιχειρήσεων, αλλά και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών. Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για επέκταση σε νέες χώρες και αγορές, αλλά και νέες ευκαιρίες χρηματοδότησης. Ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, δήλωσε: “Είμαστε υπερήφανοι που γινόμαστε μέλος της οικογένειας του EIT Digital, το οποίο βοηθά καινοτόμες και υποσχόμενες εταιρείες να διαπρέψουν στην ευρωπαϊκή αγορά υψηλής τεχνολογίας”.

Ευχόμαστε στην Apifon μια επιτυχημένη πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά, με ταχεία ανάπτυξη και εξέλιξη των ήδη καινοτόμων ιδεών της!

Λίγα λόγια για την Apifon
Η Apifon δημιούργησε την πρώτη πολυκαναλική πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων και αυτοματοποίησης για το μάρκετινγκ μέσω κινητών τηλεφώνων, που επιτρέπει την επικοινωνία μέσω πολλαπλών καναλιών όπως SMS, e-mail, Viber, WhatsApp κ.ά. Οι πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων δεν είναι σχεδιασμένες για χρήση από τις επιχειρήσεις, λόγω προβλημάτων συνδεσιμότητας με πολλαπλές πλατφόρμες και πολυπλοκότητας στη διαχείριση πολυάριθμων καναλιών. Δεδομένου ότι οι επιχειρήσεις επικοινωνούν κυρίως με τους πελάτες τους μέσω συστημάτων ανταλλαγής μηνυμάτων, η λύση της Apifon εστιάζει σε μια πραγματική ανάγκη των εταιρειών. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία της Apifon ώστε να αυξήσουν την πελατεία τους, να σχεδιάσουν καμπάνιες, να μετρήσουν τις επιδόσεις τους, να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να ενεργοποιήσουν τις αυτοματοποιημένες δραστηριότητες μάρκετινγκ για την αύξηση των εσόδων. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η Apifon μετρά πολλαπλές επιτυχίες από το 2014, οπότε ιδρύθηκε, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε συνεργασία με την IBM και την Google. Έχοντας στοχεύσει επιχειρήσεις με μεγάλο αριθμό πελατών και δεδομένων με στοιχεία επικοινωνίας στη Νότια και Κεντρική Ευρώπη, έχει αποκτήσει μία ισχυρή πελατειακή βάση άνω των 1.500 πελατών με brandnames όπως: IKEA, Starbucks, L’Oreal και H&M.